Nasi klienci - samodzielni, świadomi w wyborach

Swoją rolę w budowaniu doświadczenia klienta postrzegamy jako coś więcej niż zapewnianie obsługi środków finansowych. Chcemy edukować klientów, motywując ich jednocześnie do świadomego zarządzania swoimi pieniędzmi. Sami klienci coraz częściej oczekują od nas czegoś więcej niż tylko przechowywania pieniędzy i realizacji przelewów. Rosną ich wymagania odnośnie do pozyskiwania informacji i wymiany doświadczeń. Internauci w swoich decyzjach często kierują się opiniami i doświadczeniami innych. Dlatego proponujemy rozwiązania, które pomogą im podejmować przemyślane decyzje.

Trener finansowy

Zależy nam, aby nasi klienci znali korzyści w zakresie dobrego planu finansowego, jakie daje im Moje ING. Chcemy edukować klientów, że pieniędzmi warto zarządzać świadomie.

Dlatego Moje ING oferuje również wsparcie w planowaniu finansowym. W listopadzie 2016 roku w ramach systemu uruchomiliśmy moduł Trenera finansowego, który pomaga przeanalizować sytuację finansową. Na podstawie tej analizy wskazuje rozwiązania w zakresie kontroli wydatków, oszczędzania czy pomnażania pieniędzy. Dostosowuje je do indywidualnych potrzeb klienta. Do końca 2016 roku z modułu Trenera Finansowego skorzystało 3 tys. użytkowników.

Trener Finansowy, podobnie jak cały system Moje ING, jest dostępny na wszystkich typach urządzeń, w tym w aplikacji mobilnej. Jest to nasz pierwszy krok na drodze do zaawansowanego doradztwa inwestycyjnego, który oferujemy i obsługujemy w pełni w kanałach zdalnych.

Społeczność ING

Ludzie ufają podobnym do siebie. Dlatego chcieliśmy udostępnić klientom miejsce, w którym mogą swobodnie wymieniać się opiniami, a my możemy przyglądać się tej dyskusji i uczestniczyć w niej, gdy zajdzie taka potrzeba. Miejsce, gdzie rozmawiamy, motywujemy i wzajemnie się inspirujemy. Społeczność ING to wiarygodna platforma wymiany opinii, która dla nas jest jednocześnie źródłem wiedzy co do oczekiwań klientów i potencjalnych kierunków rozwoju naszych produktów i usług.

Łącząc funkcjonalność starego forum oraz bloga Zafinansowani.pl, stworzyliśmy nie tylko przestrzeń do dyskusji i wymiany opinii, ale także (docelowo) bazę wiedzy, dzięki której klienci będą mogli mądrzej i lepiej zarządzać swoimi finansami.

W Społeczności ING zawarliśmy element gry. Użytkownicy poprzez swoją aktywność pokonują kolejne poziomy, zbierają odznaki i lajki. W ten sposób budują swoją rangę i uznanie wśród innych użytkowników. Liczymy na wyłonienie się tzw. superużytkowników, najbardziej aktywnych, którzy będą siłą napędową Społeczności.

Nasi pracownicy oznaczeni są jako „ING” – dla zachowania przejrzystości. Zachęcamy ich do aktywnego uczestniczenia w życiu Społeczności oraz uważnego śledzenia dyskusji.

W grudniu 2016 roku było zarejestrowanych ponad 4 tys. użytkowników Społeczności ING, którzy pozostawili łącznie ponad 7 tysięcy wpisów.

Nasza dostępność w mediach społecznościowych

W 2016 roku:

setting
poprzednia strona
następna strona
scroll to top