Doświadczenie klienta

Rozwój nowych technologii, zmiany w sposobie komunikacji, a także rosnąca konkurencja ze strony instytucji spoza sektora bankowego sprawiają, że poszukujemy nowych dróg kontaktu z klientami. Nasi odbiorcy różnią się między sobą, ale jednocześnie oczekują podejścia spersonalizowanego, dostosowanego do ich potrzeb.

Powodem, dla którego ludzie korzystają z banków, są pieniądze. W ING Banku Śląskim chcemy, aby ponad 4,3 miliona naszych klientów zawsze miało łatwy, szybki i intuicyjny dostęp do swoich środków finansowych.

Łatwy i szybki dostęp do bankowości jest możliwy na wszystkich urządzeniach. Ułatwiamy komunikację z bankiem oraz dbamy o usprawnienia dla osób z niepełnosprawnościami. Nasi klienci wiedzą, co kupują – o produktach mówimy prostym, zrozumiałym językiem. Przygotowujemy klientów do samodzielnych i świadomych decyzji finansowych. Słuchamy naszych klientów. Dzięki ich opiniom wdrażamy nowe rozwiązania i funkcje w aplikacjach oraz zmieniamy nasze oddziały. To główne wartości, jakie wnosimy do otoczenia w obszarze Doświadczenia klienta.

Dialog

Więcej

Dostępność, szybkość i intuicyjność

Więcej

Prosta komunikacja

Więcej

Nasi klienci - samodzielni, świadomi w wyborach

Więcej
setting
poprzednia strona
następna strona
scroll to top